Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA (ETR)

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Gorlicach
 

Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach to główna jednostka Policji w powiecie gorlickim.

Komenda znajduje się przy ulicy 11 Listopada 56 w Gorlicach.
 
Do Komendy możesz wysłać wniosek lub skargę.
 
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
 
Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach ma wiele zadań:

  1. Pilnuje przestrzegania prawa.
  2. Kontroluje i nadzoruje pracę wszystkich jednostek Policji w powiecie gorlickim.
  3. Dba żeby policjanci otrzymali dobre wyposażenie na przykład ubranie służbowe i broń.
  4. Policjanci z Komendy szukają przestępców.
  5. Policjanci dbają, aby na drogach powiatu było bezpiecznie.

Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach przygotowuje także kampanie społeczne:

  1. Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  2. Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  3. Ostrzega ludzi przed oszustami.
  4. Informuje o historii i tradycji Policji.
  5. Współpracuje z policjantami z innych powiatów, województw i innych krajów.

Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach przygotowuje:

  1. Stronę internetową Policja Gorlicka. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z powiatu gorlickiego.
  2. Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach.


Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach
 
Szefem Komendy Powiatowej Policji w Gorlicach jest Komendant Powiatowy Policji w Gorlicach nadkomisarz Mariusz Piotrowski.
 
Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Gorlicach.

Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu gorlickiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich jednostek Policji w powiecie gorlickim.

Jednostki Policji to komendy powiatowe i miejskie, komisariaty oraz posterunki.
 
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

 

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach, ulica 11 Listopada 56, 38-300 Gorlice
  2. Wysłać email na adres: komendant@gorlice.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 44 201
  4. Użyć platformy ePUAP: /kpp-gorlice/SkrytkaESP
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie  internetowej Komendy:

https://gorlice.policja.gov.pl

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach (BIP):

http://bip.gorlice.kpp.policja.gov.pl


Komenda jest otwarta:
poniedziałek-piątek 7:30-15:30

Metryczka

Data publikacji : 21.09.2023
Data modyfikacji : 21.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Szczepanek
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Szczepanek Jednoosobowe Stanowisko ds. Profilaktyki Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Grzegorz Szczepanek
do góry